Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Foutieve levering

De kleding is handgemaakt en ook wij maken helaas wel eens een fout. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, dan dien je dit binnen vijf werkdagen na ontvangst te melden via info@cuteandtough.nl. Cute &Tough zal het product repareren, vernieuwen of zoeken naar een passende oplossing. Daarna ontvang je de instructies om het product te kunnen retourneren.


Algemene vragen of klachten

Wanneer je een vraag, opmerking of klacht hebt, kun je deze via ons contactformulier of per e-mail info@cuteandtough.nl naar ons sturen. Wij proberen de berichten zo snel mogelijk te behandelen.


Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cuteandtough.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.